torsdag 25 april 2013

En uppdatering

Grannen fortsätter att knacka och jag dikterar arga brev till henne i huvudet när jag egentligen borde sova. 
Efter förra inlägget har jag faktiskt hunnit göra müsli, bakat en kladdkaka och kokat sylt. 
Nätterna är fortfarande jobbiga, men så är han ju blott fem veckor gammal också. 
Igår hade vi besök av Emelie och Alice (sju veckor) och idag kommer Jonna och Jonte hit på pannkaka. 
Från och med imorgon och fram till onsdag kommer Leksand få se mycket utav oss, både dag- och nattetid. 
Snart ska vi gå till Hemköp på kundkortskväll (som börjar kl 14), något vi sagt att vi aldrig skulle göra igen. Stör ihjäl mig på när folk beter sig som gamar (precis som vi själva alltså). 
Jag har fått ont i ryggen efter vad jag antar är dåliga amningsställningar och allt bärande. Ägnar kvällarna åt att värma vetekudden och be Per om massage. 
Sist men inte minst har Elis börjat bjuda sina föräldrar på leenden då och då. Vi smälter förstås.

4 kommentarer:

Unknown sa...

IIIIIIIIHHHHHH! Längtar inte mindre nu precis! Gullunge!

Unknown sa...

det var underbart att få en hel kväll hos er! <3

Britta sa...

Åh, så fin han är!! :)

andreas sa...

va härligt med leenden men f_n va sur jag blir på er granne :( kramar