tisdag 11 december 2012

Mest psykiska besvär

Graviditeten har varit skonsam hittills. Inga direkta krämpor, inga åderbråck och inga vätskefyllda kroppsdelar. Peppar peppar, ta i trä. Det här med föräldrapenning gör mig dock alldeles vimmelkantig. Ska fylla i en sån där blankett om nuvarande anställning och det i sig är inget problem, MEN denna anställning täcker bara två månader. Resterande tid har jag varit timvikarie, dels i Leksand och dels i Uppsala. Jag vet inte hur de beräknar eller tar reda på var jag tjänat under de senaste 240 dagarna eller vad det är och blablablaaa... Äsch. Bäst att jag ägnar mig åt det jag gör bäst: äter kvällsmat.

3 kommentarer:

andreas sa...

haha ja det där med fk är ingen lek åh frågar man någon mer erfaren då kommer dom inte ihåg hur dom gjorde ;) kramar

JONNA sa...

FINING! De kanske kommer fr FK till föräldragruppen? de tror jag de gör i Leksand och informerar...

Unknown sa...

åh finaste lilla slansan :)