måndag 13 februari 2012

Och en semla på det

Min mage har inte varit sig lik de senaste dagarna. Gårdagen spenderades därför mestadels i antingen soffan eller på toaletten. Då åt du väl bara blåbärssoppa hela dagen, tänker ni kanske då. Men nej, det gjorde jag inte. Jag åt både semla och tacopaj! Matlusten verkar det aldrig vara något fel på. Jag hoppade heller inte över varken morgonfilen eller morgonkaffet imorse och fick därför gå till skolan med smått oroliga steg. Lyckligtvis var det bara vårt klassrum som luktade avlopp under dagen och inte jag.

7 kommentarer:

Britta sa...

... eller var det? Lukten tycktes förfölja dig, och stundtals var det bara du som kände den.. Hmm. Mystiskt. Men jag håller med om att klassrummet luktade apa! (eller, jag vet iofs inte hur en apa luktar. men det luktade inte hallontårta iaf!)

Honeypie sa...

Men fy då! För att det var stackars dig alltså, inte för att det var du som spred den hemska lukten :) Hoppas all den goda maten och fikat bidragit till en piggare mage. Kanske är just det knepet som ingen har fattat!

Elina sa...

Britta, jag kan väl inte rå för att ANDRA studenter har bakismage i skolan och fiser illa! Komma här och sprida falska rykten, jo jag tackar jag. Hmfh.

Elina sa...

Och även DU förföljde mig hela dagen. Kanske där sambandet finns?

Jonna sa...

Stackars magen! Hoppas det är bättre idag!? Men som sagt, kaffe, fet mat som grädde osv är svårsmält...

Britta sa...

Nesch, vi luktar ju nyponblommor båda två! Det var nog alla andra studenter. Eller så berodde det på att vi satt precis utanför toaletterna, kanske inte det bästa valet av oss?

mbh sa...

tur att du tog tag i semlorna på receptbloggen!