torsdag 7 juli 2011

Två anledningar

Aldrig i hela mitt liv trodde jag att jag skulle ha två anledningar till att köpa revaxör, men nu är det ett faktum. Dels har jag en liten vaxpropp (låter sjukt äckligt jag vet, men det är faktiskt inget jag kan hjälpa). Dels behöver jag göra ren min kamerasensor och jag har hört att man kan ta hjälp av den där blåsbollen man får med revaxör. Ja, jag inser också vilken ordning jag ska göra dessa två saker. Nu gäller det bara att få tummen ur och gå till apoteket, vilket verkar vara en långsam process. Två anledningar är tydligen inte tillräckligt med anledningar.

3 kommentarer:

Malin sa...

Mumma! Ser fram emot att se proppen på bild :)

Jonna sa...

kanske mår du bättre när öronen är rensade?

andreas sa...

jag har revaxör hemma om du vill ha?
kramar och blåsa krramar