onsdag 27 juli 2011

Ett varmt baksäte efter badet kan vara det bästa

Jag skäms för att säga det, men idag har jag badat för allra första gången i sommar. Nästan hela juni och juli har gått och inte förrän idag plumsade jag ner i böljan blå. Kan inte påstå att jag var som fisken i vattnet, utan jag trivdes bättre när jag stod i strandkanten och borrade ner fötterna i en varm vattengrop. Och allra, allra bäst gillade jag att sitta i baksätet i en bil, inklämd mellan två brorssöner i bilbarnstolar och lyssna på vad de hade att berätta.

4 kommentarer:

Jonna sa...

Jag har också badat, i Vättern! Varamons strandsand... men saknade sällskap av er och brorsönerna!

andreas sa...

du kan få sitta där idag igen haha kramar

mbh sa...

Jag premiärade också igår. pinsamt men sant.

Anonym sa...

Din sista mening var otroligt fin skriven. Rörd blev jag. Du verkar vara en faster i världsklass :-)