torsdag 19 september 2013

Dop med fler än sju sorters kakor

I söndags åkte vi upp på Kärringbergets topp där det vankades dop för finaste Alice. Efter dopet dukades det fram en buffé av kakor, bullar, tårtor och annat fikabröd. Himmelriket!  Jag hade dock redan innan lovat mig själv att inte äta för mycket, då jag vet att för mycket fika kombinerat med trötthet och bilresa skulle göra att jag mådde en smula skit. Höll vad jag lovat, men sen ångrade jag mig. Några till godsaker hade jag väl kunnat klämma ner? Hur som helst. Tack och bock och nig och hurra för ett jättefint dop!

3 kommentarer:

andreas sa...

trevligt kramar

Unknown sa...

ja det var ett superfint dop, gillade prästen också.

Unknown sa...

Dop är alltid kul :-) hade gärna sett barnet dock men du kanske inte vet om de vill... Julia är fin hon med :-)