onsdag 3 juli 2013

Leksand, Falun, Leksand

Efter ytterligare några dagar i Leksand är vi nu åter i Falun. Per jobbar (i Leksand) på dagarna och jag och Elis är hemma. Han börjar i skrivande stund tröttna på babygymmet och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Om några månader kommer dagarna bli lättare att fylla tror jag (inte för att jag går sysslolös med en tre månaders hemma, men ni fattar). För då, då bor vi inte i Falun mer. Vi har sagt upp lägenheten och ska flytta till Leksand. Var vi ska bo där är inte riktigt klart, men det känns bra! Närheten till framför allt Hanna, men även Åhléns kommer jag dock att sakna.

2 kommentarer:

Unknown sa...

HUR GLADA ÄR VI INTE FÖR DET DÅ? Superglada! Ni ska bli leksingar! Så som menat är! HURRA!

Anonym sa...

var i Leksand vill ni bo? Kan tipsa om ett falurödfärgat hus i Siljansnäs (3 rum & kök, 1 badrum, 1 toa, källare), som ska hyras ut...Till största delen nyrenoverat. svara gärna m mailadress om de låter intressant.. :-) Ps. på sommaren betar kor & kalvar nära nära...