torsdag 9 maj 2013

En röd dag

På bilden var det söndag och nu är det typ söndag igen. I alla fall en röd dag. Per måste dock plugga och jag och Elis har inga speciella planer, så det känns inte så märkvärdigt direkt. Elis somnade för en middagslur redan innan varken han eller jag kommit ur pyjamasen (och innan jag ens dragit ned linnet efter amningen. Går ständigt med magen och/eller bröstet framme känns det som och är lite rädd att någon granne ska ta mig för en blottare) och snarkar nu på mitt bröst. Medan han sover ska jag passa på att fila på en jobbansökan och kika på IKEAs hemsida på saker jag inte trodde jag skulle kika på än på flera år. Det ni!

4 kommentarer:

Oliine sa...

Min nyfikenhet vet inga gränser!

Jonna sa...

En liten hiiiint! Åh vad jag hoppas :)

andreas sa...

spännande berätta kramar

Unknown sa...

Hi hi man släpper all stil när man ammar. det viktigaste är att det är funktionellt. hoppas ni får lite helgkänsla imorgon iaf.