måndag 6 maj 2013

Elis ler och vi ler

Nu är det inte bara sova, äta, bajsa och skrika som gäller. Nu är det även fler vakna, nöjda stunder med leenden och små skratt. Han tar nappen mer och mer, men bajsar tyvärr inte mindre och mindre (nej, de två tingen hänger inte ihop förstås). Igår när vi hälsade på hos Julia och Jon i Plintsberg bajsade han ner mig lagom till vi skulle köra vidare mot en söndagsmiddag. Men vad gör lite bajs? Jag förlåter honom redan innan det skett. Han tycker nu om att bada, men inte att sova djupt mellan typ 03-07. Han börjar fortfarande skrika ibland mitt under amning och jag testar nu att utesluta mjölk och ägg ur min kost. Det är ett bestyr. Jag lever ju i princip på mat som innehåller mjölk! Och där var alla uppdaterade om livet här hemma.

4 kommentarer:

mbh sa...

han blir bara sötare och sötare. var det fredag nästa vecka vi skulle hänga igen? :)

andrreas sa...

tack för uppdateringen kära du kramar

Unknown sa...

men godingen! att få ett leende av honom värmer hela kroppen!

julia sa...

ååh! <3