lördag 25 juli 2015

Några ögonblick från sommaren




Midsommar var en trevlig historia. God mat, dans runt stången och femkamp.




Malin var spontan och drog med mig och Elis till Skarbo för två nätter. Jonna och Knut kom också en natt. Ångrade inte det en sekund, förstås!


Så här såg vi ut när vi satte oss i bilen och åkte mot bröllop i Säter. Jag såg däremot inte ut så här på själva bröllopet. I bilen insåg jag att klänningen bara funkade i stående ställning och fick svida om till reservklänningen. 

Sommarens enda varma vecka. Tack och lov att vi hängde en hel del vid vattnet den veckan.

Mellanlandning i Ackarby på väg mot bröllop på Gotland.




Fridhems pensionat strax söder om Visby.




Turistande.


Dags för bröllop.


Vackra brudparet.

Och vackra omgivningar...





Min födelsedag. 




Några, som alltid, ljuvliga dagar på Vallen. Lugnet, lunken, luften... och knotten.

Förevigade Elis kalufs innan vi åkte till frisören och klippte honom för första gången.

Tre välfriserade grabbar käkar glass.

1 kommentar:

Unknown sa...

så många fina ögonblick! och såna här ggr gillar jag både blogg och instagram väldigt mkt, lätt att gå tillbaka och se vad en faktiskt "gjort" under sommaren när det känns som man inte gjort något alls. <3