torsdag 27 mars 2014

Kalas med dans

För ett par veckor sedan var dessa två småbarnsföräldrar ute och roade sig tillsammans för första gången utan Elis. Det var min kära, fina mamma som ställt till med kalas! Tanken var att Elis skulle vara med en stund, men eftersom han tyvärr blivit sjuk fick han vara hemma med sin farmor istället. Det var ett hellyckat kalas och det var inte en dag för tidigt som jag intog dansgolvet igen! Jag hade, i smyg, tänkt att jag kanske skulle gå hem redan vid tolv för att passa på att få många timmars sömn när vi hade barnvakt, men tiden går fort när man har roligt och jag var inte alls redo att gå hem klockan tolv. Jag hade fler danser kvar i kroppen kan man säga. 

Jag väljer att inte kommentera det faktum att Elis magsjuka lyckades sprida sig vidare trots att han inte kom på festen. 

4 kommentarer:

Carro sa...

Fina, fina ni! Massa kramar från Skåne!

andreas sa...

väldans kul kalas kramar

Unknown sa...

snyggon!!!

Unknown sa...

och vi vet ju inte var och hur alla magsjukor började och slutade? en del var ju sjuka (Annika) som inte rimligtvis kan ha smittats av Elis. Så det var ju mer än en magsjuka i omlopp!