måndag 16 juli 2012

Födelsedags- och examenskalas

I lördags gick mitt kombinerade födelsedags- och examenskalas av stapeln. När man är värdinna är det inte lätt att hinna ta bilder samtidigt. Jag placerade därför kameran i Jonnas hand för att det åtminstone skulle bli några bilder tagna och fokuserade själv på att se till att alla fick bål, att potatissalladen räckte till alla osv. Och självklart på att försöka hinna prata med alla och njuta av mat och sällskap. Det blev en mycket lyckad kväll och med risk att låta klyschig och blödig så kände jag mig så in i bomben rik hela kvällen!

Tack till alla som var där och tack alla som bakade tårtor, bakade bröd, tände ljuslyktor som jag glömt bort, bar bort disk, hjälpte till att städa dagen efter osv. Ni är fantastiska allihopa! Att tacka dig, mamma, och dig, pappa, här räcker inte. Jag ska fundera ut ett annat sätt att tacka er för all ovärderlig hjälp.

5 kommentarer:

Per sa...

Jättefina bilder! Kul att få se värdinnan i högsta person på korten också och inte bara på gästerna :) Bästa festen denna sommar!

Jonna sa...

Åh jag håller med Per! Så fina bilder, trots att jag tagit majoriteten av dem ;) Du var så snygg och den bästa värden man kan tänka sig! En underbar kväll, det syns på bilderna också!!!

Hanna sa...

Superfina bilder från den superfina kvällen! Tusen tack igen!

Julia sa...

Älskar bilden på dig med brickan! Jättejättemysig kväll och TACK TACK TACK för allt!

Anonym sa...

Som sagt,det var en mycket lyckad o bra styrdfest:)tack o bock!kram Marie