tisdag 28 december 2010

Årskrönika - juli och augusti 2010

Farsgubben firades i förskott med vandring, middag och ståhej.

En utflykt med Gustaf.

På bilutflykt till Järvsö. Mamma var Lill-Babs för en stund.

Pers fina mamma och bonuspappa kom på middag.

Ett sommarkalas den 15 juli.

Kalas igen! Denna gång för Per A. Bodin.

Jag anordnade ett uppsamlingskalas kan man säga. Vi passade desstuom på att ta en bild till vår nya receptblogg.

Jag och Per/älskling tog bilen ut i Sverige.
Fina sommardagar.
För andra året i rad gick Laknäsfestivalen av stapeln. Mycket trevligt!

Kära syster Malin bjöd in till kalas.

Jag och tre hjärtegull åkte till Portugal och fick en het, galen, underbar vecka.

Jag passade på att umgås mycket med syskonbarnen innan avfärd till Uppsala.

En dag i sommaridyllen med Jonna och pappa.

Pappa fyllde år och det skulle självklart firas ännu en gång.

2 kommentarer:

mbh sa...

Perfekt tidsfördiv för mig just nu :)


Tack för hjälpen idag och imorgon! Det betyder allt att veta att odin har det bra!

Jonna sa...

Oj vad mycket bilder, och vad mycket som hänt under de månaderna! Måste varit svårt att sålla i bildhavet. Underbara sommar... det är med viss (ok stor) sorg jag inser att jag inte kommer kunna vara ledig tre månader nästa sommar också.